søndag 28. november 2010

Velkommen til ramsalte padleopplevelser


Å padle kajakk, er min store lidenskap, enten det er treningspadling, campingtur, steinhinking, elvekajakk, polo eller surfeski. Jeg har mange flotte padleopplevelser og enda flere i vente, som jeg tenkte å dele på denne bloggen til glede for andre padleglade mennesker.

Dette året har vært helt utrolig på padlefronten. Allerede 2.januar 2010 var jeg på overnattingstur til Litle Teistholmen i Stavanger, deretter fulgte en lang vinter i Trondheim med mye bra dagsturer og treningsturer i til dels surt trøndervær. Sommeren padlet jeg mye i Stavanger og i Ryfylke, med høydepunktet da jeg padlet min gamle Svalbard langs vestsiden av Karmøy i 8m/s motvind for å rekke grill-party hos en kompis. Sommeren i Stavanger avsluttet jeg med real padleinnsats i Tripp Trapp Triathlon med slagskipet mitt Reval Extreme.

September og oktober i Trondheim besto av padling omtrent annenhver dag. Kurs, turer, kajakkløp og treninger sammen med mange gode studentpadlere i bartebyen. Sesongen ble desverre brått avsluttet etter heftig slitasje på håndleddene, blant annet etter videregåendekurs på Hitra. Nå er jeg likevel på bedringens vei og ser frem til tidenes kajakkekspedisjon rundt Lanzarote!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar